.

Igår fixades mitt rum, och det blev rätt awesome,eller jag är nöjd.
Saknas bara en dag på Kupan och förhoppningsvis lite bra grejer att  pynta med.
Men att fixa ett litet rum med alla planer och fantasier har,det går bara inte. (jag längtar tills jag drar till söder och får ta tag i en hel lägenhet.yippikeiyei)
Ska ta och lägga upp bilder senare när jag fått riktigt klart.

Ikväll blir det en lugn afton,
middag, vin och nostaligsk musik.
Bra,för jag har ingen pepp alls för någonting annat.
Jag behöver mys och kärlek. Puss!


dagens låt;
Håkan Hellström-Jag är kär i en ängel



Kommentarer
Postat av: John

Vart en riktigt fin helg, mycket mys och kärlek <3

2008-08-04 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0