.

Godkväll eller godnatt kanske man ska säga,hur som helst, blev ett par byxor för 30 riksdaler och en lampa fyndat på kupan idag. nöjd!
Efter det så powernapade jag en väldigt lång stund, sedan kom Rutski på besök och begav sig hemåt på cyklen för en liten stund sedan. Väldigt trevligt besök må jag då säga, nostalgi och annat mys.
Synd att det inte blir av oftare,trots att vi nästan bara bor ett stenkast ifrån varandra.

Nåja, nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa,vilket jag inte gjort på väldigt länge,
och imorgon blir det att göra nytta i stallet och sen blir jag hämtad av John för att besöka Öjebyn.
Sen sätta sig i bilen kring två på natten och bege sig mot umeå för att lämna av Ulf och sedan köra tillbaka igen.
Min uppgift är att vara ett bra och trevligt sällskap.
Så för att inte svika det är det bäst att jag läggr mig nu,
Lasse i högtalarna, en bra bok och en mysig säng. Tom och kall dock. ackack.
Godernatter!


nattens låt; Lars Winnerbäck - Kom änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0