.



Klockan 3 inatt drog vi till umeå, för att lämna av hans kära far på flygplatsen, sedan började vi rulla hemåt igen.
Det var mysigt. Var hemma kring 9 imorse, trötta men glada.
La oss och såg på en film men somnade, sedan steg karln upp kring 2 för att bege sig mot jobbet och jag somnade om...till halv 5...
Efter det har jag gjort ingenting alls, varit förbi till stallet, sen inget till värde.
Väntar dock på att han ska komma och hämta min dator som så fint håller på att ramla isär, så den ska han så snällt fixa.

Så jag blir väl utan internetvärlden i några dagar. ackack!
Men det är snällt att rädda den dock,tacktack!

Nu ska jag ta och koka en kopp te och mysa framför tvn. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0