.

Oj vad jag är dålig på att uppdatera,ska försöka med minst ett inlägg varje dag.
(om det ens nu är någon som läser och är intresserad?)
Vad jag har pysslat med de senaste dagarna är;
- Varit ute och övningskört en gång till. gick dock sämre denna gång.
- Ritat och målat
- Sett massa film och myst i sängen
Och igår så kom Rutski förbi och gjorde mig sällskap, vi såg två filmer och pratade strunt. Hemskt trevligt må jag så säga.

Idag ska jag nog till lägenheten och mysa,jag håller på att fixa med en suprise dessutom.
Jag är så snäll ibland. hehu.
Puss!

(Imorgon är det kräftpartaj här hemma med släkt. hujedamig.)




Kommentarer
Postat av: Karln <3

Klart jag läser :) jag gör typ it annat :P

2008-08-15 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0