.


Sitter och lyssnar på kära gamla Håkan, och varje ton, varje mening får mig att tänka på dig.
Han lyckas förklara allt det där jag aldrig har lyckats med, hur mycket jag än vill kunna.
Hur mycket jag än försöker förstå hur du kan tycka om mig då jag har mina gråa dagar,då jag känner mig som den fulaste flickan i världen. Då det känns som att jag sprider gift omkring mig och att jag helst av allt bara vill falla,hårt och brutalt.
Du har förändrat mig från att vara en människa som suttit inne och funderat på nästa hemskhet  jag kan utsätta mig själv för,tagit mig ifrån att vara en sån som måste duga och accepteras,nu är jag nöjd bara jag duger i dina ögon.
Jag har mer och mer börjat leva med att flirtgubbarna på msn-konversationer faktiskt kan vara trevliga, trots att jag ratat dem så länge.
Allt jag tidigare har undvikt har du öppnat mina ögon för, våga ge allt nytt som gammalt en chans.

Jag går på samma gator tills de vänder.
 Den här stunden e i resten av mitt liv.
 Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Trots våra mot och medgångar så har vi klarat oss igenom det mesta,
man kan inte enklare beskriva att jag behöver dig, vi behöver varandra för att fungera.
Jag älskar att göra saker med dig,jag älskar att dela varje andetag.
Även när det blir så mycket att jag hatar att jag älskar dig,men jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
Jag skulle kunna ägna mitt liv av att torka dina tårar, så som du torkar bort mina.

Du är helt enkelt så himla bra, på alla sätt.
Jag älskar dig.



dagens låt; Håkan Hellström-Här kommer lyckan för hundar som oss



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dig också!

hehu^^,

pussgurka<3

2008-08-05 @ 20:09:38
URL: http://jagborinteinangijala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0