.

I helgen har jag ignoretat datorn till fullo och gjort andra saker, vad som helst men inte suttit här. Så,vad har jag gjort?

I fredags; Blev det middag,vin,öl och filmtittande,


The Rose


The Notebook


Dessa två blev det,och många tårar trillade.fyfyfy.
Men det var mysigt med kärlek. från alla håll.


I lördags; Blev det ännu mer film och var förbi Luleå en sväng under kvällen,
hämta upp min kära storasyster och sedan sätta sig vid vattnet och höra när Lasse W spelade.
Det var mysigt och nostalgiskt minst sagt.

Såg dessa filmer;


Romeo and Julia


Walk the line


Och sen när vi kom hem på kvällen trötta och frusna så började vi se på en film vid namn Gone baby gone,den var också riktigt se värd!

Det var väl två dagar att nämna,söndagen blev mest lugn med kärlek. Och den kärleken vill jag inte alls dela med mig av,för den är så sjukt mycket min. alla dagar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0