1/12

Igår var det första advent, idag är det första december. En fantastisk månad, en av de mysigaste. Innerst inne tror jag inte ens att sommaren slår denna månad, trots värme och solsken.
Julmust, glögg, pepparkakor och mysig musik. Snön som knastrar under skorna och röda kinder. Det känns fint.

Idag har jag varit på stan med mamma och inhandlat året första julklapp till min syster, till mig själv blev det en efterlängtad klocka. En sån man har på armen, i brunt läder.
Annars är jag inne på min femte gång att jag har hicka. jag tycker verkligen inte om det. För när jag har hicka så är det inte en sån där tyst och osynlig, nej. Jag har en enorm studsboll i magen som flyger hur den vill så att jag nästan studsar av stolen, sen är jag inte tyst heller. direkt.
Men utöver det har det varit en fin dag.

(och du, du är den finaste jag har.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0