26/12

Julafton är över, fick i princip allt det jag önskade med. Blev en fin afton trots allt.
Idag har jag varit på stan med Johan och syster i jakt efter lite fynd på mellandags rean, och ack det blev det!
Dock efter gårdagens bravader med byfolket så vaknade jag upp med halsont och feber efter en natt med hemskt lite sömn, så det var tungt att trängast bland folket, men sjukt värt.
Imorgon ska mamma och syster in till staden igen, men jag tror jag stannar i min varma säng istället för att trängast med allt folk igen om jag känner mig lika dålig,för nu är febern högre och jag orkar inte ens försöka prata. dumt.



Annars känner jag med less och ledsen, det var så himla hårda och svåra ord. Gång på gång kommer saker jag måste förlåta och lyckats släppa. Jag vill inte höra att jag inte bryr mig, jag vill inte tro att allt jag säger är strunt, men tydligen.
Men det värsta var nog att att höra hur dessa ord stavades av dina läppar "Jag älskar dig, men du älskar inte mig. Det är det som skiljer oss åt."
Jag känner mig så hemskt dålig att det känns så fel att ha någon i mitt liv just nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ring mig om du vill prata, älskling!

2008-12-27 @ 14:05:22
URL: http://jagborinteinangijala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0