19/11

Då har man hunnit fylla arton år, blivit myndig och allt som hör till. Födeledagen var hemskt faktiskt, jag hade hoppats för mycket att det skulle bli en helfin dag. Men icket. Men tack och lov ska den göras om och jag hoppas alla är på lite bättre tankar. Men trots allt så är man ändå ett år äldre.
Stockholm börjar närma sig mer och mer, och jag har ont i halsen. hugaligen. Jag kan inte bli sjuk nu, inte när jag har längtat så mycket efter resan. Det går inte för sig. Så ska knapra vitaminer och andra superpiller så att det försvinner igen.
Sen ska här pluggas,tvättas,packas och lite andra ärenden. Tror dock att Stockholm kommer bli awesome, det vet jag nästan. Allting kommer vara så nytt för mig, att flyga flygplan, Stockholm överhuvudtaget, nytt folk, ny miljö.
Det känns toppen.


(Tack för alla gratulationer via telefon på min födelsedag btw, eftersom jag inte kunde svara.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0