15/10

Har precis kommit hem från en runda runt stan med sis, det var hemskt trevligt. Jag tycker om att vi ses oftare nu än förr.
Annars är jag mest trött,som vanligt. Jag undrar vad det beror på, hösten,mörkret och ständig förkylning skyller jag på. Eller så är jag bara en vanlig trött människa som behöver varje sekunds sömn som jag kan få. Någonting är det, om jag får skylla på`t.
Ikväll blir det att se film och skriva en analys som skulle varit inlämnad för längesen, men bättre sent än aldrig....eller nåt.
Att vara less på skolan redan känns inte okej, jag vill ju vara peppeppepp på allting vi gör. Men icket,nu vill jag ha lov.

 Nej, nu ska jag mysa med katten och vänta på bättre tider. tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0