Krasslig

Det gick inte många dagar innan jag blev sjuk, nu sitter jag här med äckligt ont i halsen, feber och frossa, huvudvärk och ont i öronen.
Precis allt sånt som brukar dyka upp i Oktober, nej nu bestämde det sig för att utplåna mig på en gång.
Så förmodligen är det halsflussen och öroninflamationen som spökar,hujedagmig.
Annars känner jag mig mest nere, eller nånting liknande. fortfarande. Det är som att de aldrig kommer ta slut, att jag måste ha sällskap för att hålla mig på topp, tänka på nånting annat hela tiden.

Pratade med min mor i telefon för ett tag sen,det känns sjukt att vi inte ses varje dag längre. Att komma till Rovsik känns som att man hälsar på. Men det är väl så det ska kännas, antar jag.
Annars tänkte jag som bara säga, Jag älskar min familj.  Så mycket stöd jag fått av er denna svåra vecka har jag nog aldrig fått förut. Tack, för allt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0