1/4

Äntligen april! Lite närmare sommaren nu, dessutom har det varit kanon väder ute idag. Nationella gick väl okej, antar jag, trots fruktansvärt lite sömn och huvudvärk. Måste och kolla upp min nacke imorgon eftersom jag nästan är orörlig vid denna stund, säkert nån muskelinflamation. herrejisses.
Hur som haver så har jag fått sova en liten stund när jag kom hem idag, så är snäppet piggare just nu, måste försöka lägga mig tidigt idag och somna lite tidigare. Men det återstår att se hur detta går. Nu ska jag åtminstone ta tag och skriva om en roman så jag får det bortgjort, sen blir det lugnt!
Imorgon kommer förhoppningsvis mor och syster till stan, jag längtar nästan så det gör ont för att träffa dom, det kommer nog bli en bra dag, måste fixa lite planer inför helgen också. Nåja, plugg var det nu!



Kommentarer
Postat av: John

Fy så söt!

2009-04-01 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0