27/4

Herrejisses vad denna helg gick snabbt, redan en ny vecka! Jag har fullt upp med diverse saker just nu, sitter och försöker plugga till provet i internationell ekonomi vi har imorgon samtidigt som jag försöker skriva på svenska talet som ska hållas på onsdag, lägenheten är ett enda stort kaos och jag vill att mor ska ringa för jag har en rolig sak att berätta. Och ni kanske också vill veta vad det är? Jo, jag ska på arbetsintervju imorgon! Önska mig lycka till så att detta går vägen nu, för får jag jobbet så kommer många fina drömmer slå in för mig. Så klockan två imorgon tycker jag alla ska hålla tummarna för mig. Lite andra saker som måste göras imorgon är att städa och åter städa samt plugga, som vanligt.
Nåja, nu ska jag mata katten och fortsätta gräva ner mig i boken och alla dessa papper som ligger överallt. Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0