Påsklov och lite till

Stugan, skortkörning, grillning, åkt pulka, solat, varit hos sis, spelat massa gh, spelkvällar, impulsiv roadtrip, kattvakt, umgåtts med Petter och andra fina, stan, många timmar på Nodo, kaffe, film, godis och slutligen, en hel massa mys.

Det är ungefär vad mitt påsklov har bestått av, många fina små saker och samtidigt vilat upp mig!
Idag var första dagen i skolan efter lovet och där väntade ju en fin överraskning nämligen att våra studentmössor hade kommit, då kom både hopp och lite ångest eftersom det inte är länge kvar nu innan vi får ta på oss vita klänningar, kostymer och dessa mössor. herrejisses. Men längtar, det gör jag.
Nåja, nu ska jag byta kläder och börja ta tag i lite städning och sätta upp lite nya saker som jag fick av mamma igår, ska sätta lite färg på allt det mörka. Hej!















10 fina idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0