Happy new year

Tänkte skriva en långt lista över året som har varit men kände att det inte är värt. Detta år har faktiskt bestått av rätt mycket tråkigheter. Jag har förlorat självkänslan gång på gång och tappat förtroendet till många. De bästa upplevelserna under året är väl studenten och resan till Italien. Två saker som är värda att nämnas.

Idag är det nyårsafton och oron gnager i magen. Förra året blev ett fjasko. Och jag hoppas så innerligt att denna afton kan motbevisa de tvivel jag har inom mig. Önskar jag kunde samla alla nära och kära på ett och samma ställe. Och bara vara liksom. Men det går ju inte alls och jag ogillar denna afton mer än någonsin faktiskt.
Men imorgon är det över. Nytt år, nya möjligheter typ.

Så..

Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0