En fin afton och illamående

Egentligen skulle jag ha jobbat vid denna stund. Men efter fem timmars jobb så gav min hälsa upp och viskade att det var dags att gå hem och vila. Feber, huvudvärk och illamående. Så sedan jag kom hem har jag sovit och drömt drömmar som fick det att krypa i kroppen och nu är jag vaken igen. Fryser och huvudet bankar. Illamåendet har dock gett med sig för en stund vilket är en lättnad. Det värsta jag vet är att må illa. Då vet ni det.

Igår var det som sagt julafton som förmodligen var den bästa på många år. Den spenderades först hos farmor och farfar. Kalle anka, julmat och alfapet som jag vann i. Några julklappar öppnades och sedan for vi hem och öppnade resten. Och jag är så otroligt nöjd. Fick uppskattande saker som jag inte alls hade väntat mig.
Kan skriva lite kortfattat så ingen behöver fråga, jag fick;

Pengar
Presentkort
En vinflaska
Morgonrock och förtjusande tofflor
En berlock till mitt armband + örhängen och ett halsband
Ett tv spel och en handkontroll
Ett munspel
Bob Dylans memoarer
En dvd med Bob Dylans låtar
Choklad
Parfymen jag önskat mig
Produkter från Lush
Underkläder
En mysig mössa
Och av det käraste jag har fick jag en symbol som jag ska bära runt halsen. Nära mig hela tiden.


Det var en väldigt fin afton helt enkelt.

Just nu, medans alla är ute på diverse festligheter så kikar jag lite halvt på Dagissnuten som får på kanal tre, det var en väldigt omtyckt film av mig när jag var liten. Också lyssnar jag på lite musik som är mysig, bland annat detta;

 

Imorgon hoppas jag på att vakna upp kry. Om så vore fallet ska jag trotsa och ge mig ut bland galna människor och rean. Det var nog allt. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0