Femte december

Har precis kommit hem från jobbet och som vanligt tar det en bra stund att varva ner och bli trött. Så att lägga sig än går inte till min besvikelse. Det har dock gått över förväntan att jobba idag, det har faktiskt gått himla bra.
Gruvar mig dock för att min dygnsrythm ska snurra åt fel håll igen efter mitt nattpass imorgon. Men förhoppningsvis ska det inte bli alltför tokigt, ska försöka stiga upp tidigt på söndag och baka pepparkakor, och sedan lägga sig tidigt.

På tal om ingenting så snöar det. När jag gick genom stan så var jag tvungen att stanna upp och andas lite, att se hur staden lyser upp av all julbelysning samtidigt som snön faller är faktiskt helt förtjusande. Ja, nästan magiskt. Speciellt denna tid på dygnet när staden är tyst. Det enda som saknades var en hand att krama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0