Några ting från önskelistan kära mor

Okej, jag lägger upp saker från min önskelista här så tomten kikar in här (läs: mamma) så ser man exakt hur vissa grejer ser ut.

(Texter om ett popfenomen)

 

 

 

Såja, utöver detta så klottrade jag ner en kryssning, diverse tv-spel, en resa/kryssning, några parfymer, presentkort,pengar, munspel, en god hälsa och fred på jorden på min önskelista.

Kändes som att årets lista bara består av dyra och omöjliga saker.
Men önska skulle man ju.

 

Nu måste jag sova, natti!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det spreds lycka inom mig när jag läste "diverse tv-spel." Jag gillar spel nästan för mycket.

2009-12-07 @ 17:58:15
Postat av: Em

Åh. Jag älskar tv-spel!

2009-12-07 @ 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0