Nyår känns rätt onödigt just nu.

Sitter för tillfället och klurar på vart nyår ska spenderas. Eftersom jag bojkottade nyår rätt hårt sist på grund av diverse omständigheter så ser jag fram emot att vara en i mängden detta år.
Frågan är dock vart och med vilka. Jag är ju en sådan som gärna spenderar den med mina allra käraste för att fira in det nya året med känsla och lämna dumheter bakom sig.

Det är egentligen det enda jag vill, vara omkring de som står mig närmast. Det kluriga är dock att få alla samlade. De flesta har redan planer som jag är mer eller mindre sugen på att haka på. Just på grund av diverse omständigheter. Den jag helst av allt vill fira med har planer åt annat håll redan på en plats jag nog inte skulle känna mig fridfull på. Vilket är väldigt synd. Så att fira med sitt hjärta blir nog inte av.

Sen vill jag fira med min syster och mina närmsta vänner. Men hur ska man få allting att gå ihop. För det går inte att få ihop det på det sättet jag vill. Tyvärr. Ska försöka att klura vidare och komma fram till något vettigt beslut. Nyår känns rätt onödigt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0