Spenderat pengar och redo för ett nytt år

Dagen på stan idag med mamma blev helfin. Jag hittade mig en tröja,ett linne, armband och ringar och klänningen till nyår. Samt lite vin till kvällen. Justja, underkläder och välbehövliga vantar också. Nu känner jag mig lite mer komplett. Sedan bjöd hon mig på mat på Nodo. Har varit mätt fram tills nu i princip.
Efter en lång dag på stan har jag varit helt slut så det blev en lugn kväll med fint sällskap.
Nu måste jag dock skutta i säng för imorgon är det dags för jobb.

Klänningen till nyår. Dock är den svart och den fina rosetten också.

Och linnet jag köpte. Resten av sakerna fann jag inte på bild. Tråkigt.

Nåja, sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0