Tack och puss du fina.

Denna dag har passerat med ett högt tempo. Känns som att den var slut innan den började. Men jag antar att det är en rätt bra grej för dagen har varit himla bra.
Har kilat runt på stan med syster medans snön föll och kinderna blev rosiga för tempen låg på minusgrader. Julbelysning och julstressen var verkligen i full gång i staden. Några julklappar har jag dock inte investerat själv så stressen börjar komma ikapp mig också. Dock så funderar jag på fina saker som kan göras själv och som inte kostar en förmögenhet. Det blir nog så, åtminsone åt mina föräldrar.

Annars så har jag färgat håret och spelat lite tv-spel. Sedan fick jag finbesök som gör mig så otroligt glad varje gång. Jag vill bara viska betydande och meningsfulla ord i örat som egentligen hela världen borde höra. Precis så. Tack och puss du fina.

Nu ska jag dock ta mitt förnuft till fånga och lägga mig. Imorgon ser planerna ut som så att jag nog åker hem till mina föräldrar i Rosvik och spenderar några dagar där. En bit bort från stadsmiljön kan man väl säga. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0