17/2

Dagen började med -20 grader och en promenad till skolan, mitt ena öra dog och gjorde ont hela dagen. Sen jag kom hem har jag bara busat med katten, myst med katten och slöat framför tvn. Är så fruktansvärt trött.
Lyckligtvis fick jag för mig igår att göra massa skolarbete på kvällen, så skickade nog in fyra arbeten och vilken lättnad! Känns som att jag är värd tio dagars vila från skoluppgifter efter det, men icket. Ska sätta mig och skriva på min novell och lite sånt nu när jag äntligen är ikapp. Annars tycker jag att månaderna kan hoppa fram till Maj då jag fått veta att min familj är bjuden till min morbrors brölopp nere i Örebro. Det kommer blir helfint, semester och brölopp i ett. Har redan köpt mig en sjukt söt klänning tills dess. Fint.
Nu ska jag sätta igång med pluggandet och sen blir det film!



Bjuder på en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: lalle

Den där tunikan eller klänningen eller vad de nu är, den är ju störtskön!

2009-02-17 @ 20:47:03
URL: http://thelalle.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhh jag gillar den där bilden :D OCH ÄLSKAR DIN HÅRFÄRG(L), men du är fin som du är nu också ;);) HIhi pussssssselipuss

2009-02-18 @ 13:12:32
URL: http://beluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0