19/2

När ska kylan försvinna egentligen? Idag när det varit lite varmare än resterande dagar som varit så blåser det istället så det känns ändå lika kallt. Är så sjukt less. Vill ha sommar, värme och inga skor.
Hur som helst, imorgon är det fredag så alltså helg snart, har bara en enda onödig lektion så är i valet och kvalet om att fara dit eller stanna hemma i den varma sängen, har dock möte om projektarbetet så det är kanske bäst att fara dit. Åh.
Funderar även på att åka hem och hälsa på mamma och pappa i helgen, eller möjligtvis syster, annars har jag mest plugg att göra. Bara att bita ihop för snart är det lov, underbara lov.

Nu ska jag skriva klart min novell och mysa med katten. Hej!




Hittade en bild på mig och Sara redo för party verkar det som. (jag saknar mitt hår.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0