20/2

Då var det äntligen fredag, dock är jag ensam och uttråkad. Men det är väl vad man gör det till, ska nog sätta mig och börja med hemprovet i religion istället för att se på tv eller spela nåt tråkigt spel. Kanske inte det roligaste, men det ska bli gjort så det är väl lika bra eftersom imorgon kommer jag nog inte alls ägna en tanke till att göra det. Imorgon blir det tacos och bio,mys!
Hade möte om projektarbetet idag, och det gick himla fint, dessutom är det praktik nästa vecka men jag och Bea valde att vara på skolan och jobba på arbetet istället och förhoppningsvis hinna det klart så att vi får ett ledigt lov som kommer veckan därpå. Så det blir nog fint.

Nåja, nu blir det skolarbete.





Detta önskar jag mig, bara för att...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0