2/2

Nu har det varit dålig uppdatering igen, men jag skyller nog inte på nånting annat än att jag inte orkat logga in och skrivit några rader. Dessutom hade inte helgen någon tillgång till dator, vilket var väldigt skönt dock. Varit på en kort semester och bara tagit det lugnt, eller ja, varit på Ikea och Finland och sånt där, men det känns ändå som att man kopplar av så fort man lämnar Piteå. Var även och hälsade på mor och far på hemvägen, och min fina kisse.

Kommande helg verkar vara planerad (om nu Petter kan,vilket jag hoppas), så det känns fint och projektarbetet är på gång, vilket känns ännu bättre. Bara hoppas allt går vägen som vi kommit fram till.
Nånting mer händer nog inte.


dagens; Neil young - Heart of gold


Kommentarer
Postat av: Sofia Löfgren

hejsan, tar du med dig 50:- för presenten tonight?!



:-)



seee you, hugs

2009-02-06 @ 17:41:36
URL: http://sofialofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0