23/2

Denna vecka blir det att jobba med projektarbetet och försöka få det färdigt, istället för att ha praktik valde jag och Bea att jobba med detta, vilket resulterar i att vi kan åka till skolan när vi vill och hem när vi vill, vilket är väldigt skönt eftersom jag fick sova till klockan 11 idag och sitter fortfarande i pyjamasbyxor utan att stressa iväg. Dessutom är det sportlov nästa vecka, så egentligen kan det inte bli bättre.
Har dock ett hemprov i religion att skriva klart tills inatt, men det går nog det med hoppas jag.

Igår var jag till sis och hälsade på, det var trevligt som vanligt, spel och surr fram till elva tiden och sedan bar det iväg hemåt till en galen katt och sängen.



Fick en update av Bea precis, vi struntar att gå till skolan eftersom det är snöstorm ute. Så nu fick man en ledig dag, så städning och tvättstugan nudå. hehu.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa <3

2009-02-24 @ 17:11:14
URL: http://beluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0