7/2

Ikväll var det tänkt att det skulle bli en hemskt rolig kväll med alkohol och fint folk, det bjöds på en mysig förfest men mer en så blev det inte för mig del, tappade tagget och allt vad det hör till.. Men det är sånt som händer, egentligen hade jag nog inte tagget alls eftersom jag märker att jag håller på att bli sjuk, har ignorerat mitt halsont och huvudvärk alldelens förlänge nu. Men det blev ett ledsamt slut trots allt, nu väntar jag på att min tröst ska komma hem och göra det till det bättre.
Ha en fortsatt bra lördagkväll ni andra! Jag ska sminka av mig och ta på mig världens skönaste kläder istället.


Jag älskar sig syster, hade jag kunnat så skulle jag hjälpa dig så gott det går, på alla sätt. Jag hatar att se dig lida, men jag lovar att jag ställer upp i alla lägen. Vi är av samma kött och blod, det försvinner inte ifrån oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0