13/1

Varit en lättsam dag idag, dessutom är filosofiprover framflyttat till nästa vecka istället för att ha det imorgon, tack och lov!
Annars fick jag mest en plötslig längtan hem, konstigt. Kanske var för att mamma skrev så gulligt till mig på msn och att de sitter hemma och spelar spel och har det trevligt just nu. Åh. Annars är väl det mesta okej, ska be mor och far min komma och hälsa på imorgon. Det är ju alltid något.

Nu ska jag se vad jag kan hitta på att göra, tror jag avstår från plugg idag och stressar imorgon istället, mitt huvud vill inte fungera som jag vill. Kanske är det skolans dålig miljö som bringar detta, jag blir så arg när jag tänker på det. Att vi ska vistas där, bland allt farligt. Galet

Nu till någonting viktigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0