21/1

Trots att skoldagen var kort idag (var och gjorde ett prov, slutade kring tio tiden) så är jag så förbannat trött, mår fortfarande illa och huvudvärk, vad vill detta mig. Jag som hade tänkt hinna med många saker idag, det enda som blev:

- Skola,prov
- Varit hos Bea och jobbat på projektarbetet
- Diskat det värsta
- Börjat plugga lite smått till provet på fredag

Det är ju ingenting, och ändå känns det som att jag har inte suttit still en enda minut idag. Åh.
Hoppas det inte håller på att framkallas någonting dumt eftersom jag är så himla stressad över skolan just nu, så det ska banne mig bli en lugn helg, vart jag än får lov att tillbringa den.

Det mesta känns inte okej just nu, men jag gör så gott jag kan.


dagens; Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0