7/1

Varit två helfina dagar, I måndags kom Petter till piteå, och det var efterlängtat. Kaffe och prat, precis som det ska vara. Det är hemskt tråkigt att inte ses så ofta som jag vill,verkligen. Nåja, dagen var fin och kvällen var fin. Inget mer att klaga på.

Igår,eller för några timmar sen så var den dagen också hemskt fin, lugn och skön. God mat,bra sällskap och en massa mys. Det känns fint att jag tog chansen, jag menar det verkligen. Fortsätter det som det gjort i dessa två dagar så kommer det fungera. Jag tycker om dig, av hela mitt hjärta.

Nåja, nu ska jag krypa ner i den varma sängen för imorgon så kommer finaste syster in till stan. Gnatt

Kommentarer
Postat av: Petter

Ja men vi ska se till så att vi ses oftarE iaf :)

2009-01-08 @ 16:55:13
URL: http://thelalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0