3/1

Nyår blev lugnt och fint, precis som jag ville ha det. Dagarna efter har också varit lugna och fina, inte alls mycket att klaga på. Jag orkar inte göra nån lång beskrivning över året 2008, för det har pendlat upp och ner med dåliga och bra grejer.
Har kommit fram till några plus och några minus, mer än så säger jag inte. Att det har ändrats en åtta till en nia har inte en sån stor betydelse mer än att jag ser det som nya krafter och nya tag. Detta år kommer det dock hända stora saker, jag kommer att ta studenten vilket känns som det största som kommer hända mig hittills, för ingen kan nog förstå alla negativa saker som varit under denna skolgång och hur mycket jag kämpat för att lyckats hålla mig fast så jag verkligen ska få uppleva min student, jag kanske inte går ut med de bästa betygen och inte har en susning och vart jag ska ta vägen sen, men jag kommer vara stolt,så fruktansvärt stolt. Över min klass och över varje dag jag har tagit mig igenom.
Det är väl det största, sen kommer året innefatta många andra saker som kommer visa sig eftersom.
Dessutom  har jag sagt till mig själv att jag ska bli mer munter på livet, inte gräva ner mig så mycket som jag gjort, ta tag i mina vänskapskretsar, både nya och gamla. För vem vet när dessa försvinner med tiden om man inte gör någonting åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0