16/7

Har precis kommit hem..eller hemma är jag inte...men hem till Bea efter att vi varit på bio och sett nya Harry Potter filmen. Filmen var himla fin, förutom slutet som inte fick ta slut, det gillades inte, hade velat sitta kvar en timma till och fortsätta se vad som händer. Men tji fick jag.

Annars har jag varit och jobbat idag, var en tung dag eftersom det inte blev en enda blund inatt för jag har nog aldrig mått så himla illa i mitt liv, jag har nog aldrig kännt mig så illa, jag har nog aldrig tyckt så illa, jag har nog aldrig varit så illa stött. Nu vet jag att detta är slutet, även om det inte var vad jag hade velat. Drunkna, kvävas, kräkas om vart annat. Jag avskyr alltihopa, att det är splittrat, men jag kan inte se tillbaka, jag vill inte. Inte efter detta, mer än så trodde jag om dig. Ett år av bedrägeri och ovetenskap. Aldrig mer. Jag som älskar dig så innerligt, det är förstört. Hej..

Kommentarer
Postat av: Idioten

Jag ber innerligt om ursäkt, aldrig har jag velat göra dig illa! Det som skedde förrgår, jag var en total fuckup! Jag kan inte sova, jag kan inte leva med tanken på att du är ledsen och sårad. Att detta blir slutet publiseras innan du ens pratat med mig, det är ett knivstick i ryggen! Fegare än att dumpa någon via ett sms.

2009-07-16 @ 09:34:37
Postat av: Lalle

Äm, vad händer? Talk with me.

2009-07-16 @ 15:51:25
Postat av: E

Feg är jag och kommer alltid vara, men jag låter åtminstone inte ljudet vara avstängt...

2009-07-16 @ 18:59:56
Postat av: carro

åå så snygg blogg du har :D har du gjort den själv?



Kram

2009-07-16 @ 19:39:18
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Interference

Är det fegt att inte ha vilja nog, att inte ha ork nog, att inte ha stryka nog för att se någon som man älskat under lång tid i ögonen och säga att man inte vill vara en del av deras liv i fortsättningen?

Feghet för mig är att inte kunna ta konsekvenser för ens handlingar, att inte vara ärlig mot dem man älskar. Det är feghet för mig.

2009-07-17 @ 01:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0