27/7

Klockan är mycket men för mig känns det som morgon, jag har sovit i princip hela dagen. Vaknade kring fem på eftermiddagen och har sovit till och från sen dess. Så himla välbehövligt och skönt kan jag tycka, men planerna på att vända tillbaka dygnet går inte alls bra har jag insett.
Dock har jag jobbat natt hela helgen så då går det inte alls att ha tankar på att vända dygnet.
Hur som helst, Piteå dansar och ler är över och det känns faktiskt skönt. I onsdags var det tänkt att fara ut på området en sväng med såklart var det stängt, så då begav vi oss till Kalles istället och jag hade en rolig kväll, verkligen. På dagen hade jag umgåtts med Petter så humöret kändes fint, ledsamt dock när han for. Men fint.
Torsdag så var kilade jag och syster på stan en sväng och inhandlade lite saker inför kvällen då vi skulle ge området ett försök igen, dock kom vi dit på tok försent så jag hann med Kittelfjäll ett tag och en tråkigt telefonsamtal, sen var kvällen förstörd. Efter lite om och men så hamnade jag i Norrfjärden hos syster.
Sen var det bara att låtsas vara pigg och bege sig mot jobbet på kvällen för att ta emot och mata alla fylleskallar.

Ungefär så ser mina senaste dagar ut, ytligt.
Nu tänkte jag ge en film och soffan ett försök för att somna om igen, hoppas det går för sig. Natti.

En himla fin vän visade mig denna fina låt, och jag är så fast som man kan bli. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0