6/7

Nu var det ett tag sen sist, och anledningarna till det är att jag varit på semester i Italien som sagt, och det går inte att beskriva i ord hur underbart det var! Har inte fått in bilderna på datorn därifrån än, men när jag får det ska jag berätta mer detaljerat om resan, det lovar jag.
Sen vi kom hem från Italien har det inte varit en lugn stund, kom hem på natten mot fredag, sov några timmar och sen på kvällen var det dags för Beach Party på havsbadet som var helfint. Beach boys levererade.
Efter en sådan kväll var det bara upp och jobba dagen därpå, vilket jag har gjort fram till idag, fick hoppa in och jobba igår och så blir det även idag, det tog emot att tacka jag men man måste tänka på pengarna. Hehu.

Nåja, det jag ville säga var att jag mår bra, Italien var helfint och att jag är hemma nu men jobbar som ett djur. Och de jag inte träffat på länge vill jag ska höra av sig och ha viljan att hitta på någonting någon dag.
Det var som det, Puss!



Kanske den bästa låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0