Message

Har precis tagit en välbehövlig dusch, ska börja göra mig redo för jobbet, nattpasset som kommer ta knäcken på mig. hehu.
Hur som haver så är det bara att bita ihop, som vanligt, och hoppas på att det inte kommer alltför mycket folk. Fast det är väl mindre troligt.

Tänkte mest förmedla ett meddelande till Sofie här, och det lyder såhär, om du har tid och viljan till veckan att ses så vill jag det mer än gärna! Jag är ledig fram till fredag så vilken dag spelar ingen roll. Tänkte att vi kunde ta en runda på stan, solning och hänga kanske här i lägenheten och ha en riktigt må bra dag, för det tror jag behövs, och även att du gärna får fixa håret på mig om det går bra. Annars hittar vi på något annat roligt, som vanligt. Det var som det, jag saknar dig. Puss!


Nu ska jag klä på mig och ladda upp. Hej!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hurrudu din lilla negro, jag vill också träffa dig SNART! Och måsste ju också få se din lägenhet någon dag:) PUSSSSSSS

2009-07-13 @ 20:39:28
URL: http://beluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0