16/6

Mitten av Juni och vart tusan är vädret? Regnar det inte, så blåser det,blåser det inte så regnar det, gör det inget utav det så är det kallt. Vad är grejen liksom? Hur som helst så drar jag till Italien och nio dagar, NIO! Där ska jag må så himla gott.
Nåja, var på Ikea i söndags och även skopunkten, hittade en hel del fina grejer. Tänkte slänga upp bilderna på skorna eftersom jag inte orkar sitta och leta igenom hela Ikeas sortiment efter alla saker som köptes där. Sådeså.








Tro mig, de är finare i verkligheten. Här ser de mest konstigt platta och helt fel ut.

Kommentarer
Postat av: John

Vi var på skopunkten och sen så kom ikea i andra hand, iaf med nogrannheten av valen iallafall :P

2009-06-16 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0