24/6

MIdsommar har passerat och även helgens pass på jobbet samt igår, i eftermiddag är det dags att åka ner till Stockholm för att stiga på planet till Italien imorgon. Herrejisses, vad tiden har gått snabbt. Så i en vecka ska jag njuta av en fin semester i ett annat land, och bokstavligen så ska jag njuta, för när jag kommer hem blir det jobb och åter jobb hela Juli, hinner dock gå på Beach partyt som varit bokat för länge sen. Så det kommer också bli helfint.

Nåja, jag har inte packat än så det står högst upp på listan, sedan måste jag diska och duscha innan vi åker. Så att, vi hörs inte av på några dagar, berättar allt när jag kommer hem. Ha det så fint för det ska jag ha! Puss.


Ungefär här någonstans tror jag det är vi ska bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0