3/6

Herrejisses, nu har jag varit dålig på uppdatering och det är mycket som har skett,
betygen har sats alltså inget mer plugg vilket känns himla skönt för att slutspurten i skolan gav mig magkatarr på grund av all stress. Annars har jag hunnit med att vara i södra sverige och vittnat min morbros bröllop, sedan har jag hunnit flytta till en tvåa på Durrnäs samt firat första studentskivan hemma hos mig i Rosvik och det var en riktigt fin afton.
Ikväll blir det ännu mer student firande hemma hos Sofie och sedan utgång på Kalles.
Tänkte slänga in några bilder från det som varit;

Brudparet


Systrarna Markström


Lekledarna och juryn på studentskivan


SP3D!


Sådär, bilderna är tagna från diverse fotografer under dessa ögonblick.
Hoppas ni kan gissa temat vi hade på student festen, pink ladys jackor, prickigt, rosetter, rött läppstift, skinnjackor, vippiga kjolar och tajta jeans. Kan du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du var på bröllopet vännen min! :)

Det finns bara ett svar, 50-tal!

2009-06-04 @ 01:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0