5/6

Andra studentskivan är över och det var riktigt roligt fram tills det blev utgång på Kalles, det var nog ungefär då febern och halsen bestämde sig för att slå till, så hela dagen igår låg jag på soffan med feber och halsont och ångesten att jag inte var kreativ nog att göra någonting, och samma är det idag, fast värre.
Blir så illa tvungen att tacka nej till en studentskiva som ska hållas ikväll samt mitt arbetspass inatt. Det känns hemskt dumt, men är kanske mer värdigt att vila ordentligt eftersom nästa vecka är det mycket som sker och vem vill inte vara på benen på själva student dagen? Det vill jag.

Anyway, jag trivs frukstansvärt bra i nya lägenheten, det skulle bara behövs lite mer på väggarna få upp gardiner. Sitter och klurar på vad som ska införskaffas vid senare tillfällen men det blir mest småsaker och prydnader men som alla säkert vet så älskar jag att ha ett finger med vart allt ska vara och vad det ska vara. Det är liksom de där småsaker som gör rummet.
Hittade dessa saker som jag så gärna vill ha, dock börjar jag fundera vad som egentligen hänt med mig, så mycket rosa. Jag har aldrig någonsin tyckt om rosa, men just den där gammeldags rosa färgen är helfin. Rosa, pärlor och lite bruna inslag, det skulle kunna göra vilket rum som helst förtjusande. Åh.



Annars älskar jag badkaret som befinner sig i lägenheten, det är min andra stora kärlek. sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0