8/6

Idag håller jag på att plocka ihop i lägenheten eftersom på fredag efter utspringet ska mottagningen hållas här i lägenheten då släkten ska komma och fika och fira mig lite.
Är fortfarande lite säckar och någon kartong som inte har packats upp och så vidare, och kan ju tala om att kisse inte gör det lättare eftersom hon ska vara med överallt och klättrar ner i varje kartong och hittar alltid något att leka med. Men hon är himla söt ändå.

Igår spenderades det en fin afton i Öjebyn hos Bergströms eftersom Ulf fyllde 50 år, sedan bar det av till Ersnäs för att kolla på en bil som eventuellt ska köpas, en riktigt fin! Jag som inte alls brukar bry mig det minsta om bilar, förutom färgerna. Men denna är förtjusande. Så jag håller tummarna att den går igenom besiktningen på onsdag.

Vad mer... Min förkylning har blivit en aningen bättre, fortfarande snörvlig och lite svid i halsen men det går att leva med, så imorgon hakar jag på studentskivorna igen, eller det är visserligen balen så får se hur många från klassen som inte ska gå på den. Annars väntar jag enda till onsdag innan vi drar igång igen.På torsdag ska vi och klä vagnen och gå ut och äta med klassen, det längtar jag nästan mest till, eller ja, längtar ju mest till själva student dagen förstås men utöver den.

Nåja, satt och kollade igenom lite gamla bilder så tänkte bjuda på några;


Brunett..




Mitt gamla fina rum innan jag flyttade hemifrån


Petter,min fina vän som jag har spenderat många dagar och sena nätter med


Syster & jag, när hon bodde i Arvidsjaur så blev det mycket bus framför camen eftersom vi inte sågs så ofta

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Snygg pojk den där! ;)

2009-06-09 @ 23:48:27
Postat av: Emely

Eller hur! :D

2009-06-10 @ 13:54:42
Postat av: femlig dedundrare

Absolut, dock inte lika stilig som tösen är snygg. Som vanligt ;)

2009-06-11 @ 01:28:00
Postat av: Korrigering.

Hemlig beundrare*

2009-06-11 @ 01:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0