9/6

Oj vad konstigt, inlägget jag skrev igår uppdaterades idag. Hur som haver, idag har jag varit på skolan och lämnat igen böcker och städat ur skåpen, var en himla massa skräp kan jag lova som man samlat på sig under året.
Sedan kilade jag ner på stan och sådär, kändes som att det var längesen jag strosade igenom affärerna. hehu.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, de flesta är ju på balen så att det kanske inte blir så mycket ikväll, känner mig inte ens peppad.
Men imorgon ska det ta mig tusan bli partaj och på torsdag också hoppas jag, vi ska dock klä vagnen och gå ut och äta då också. Men det kommer bli himla fint, det vet jag.

Har provat student mössan idag och tittat mig lite extra i spegel, jag är så stolt så den klär mig verkligen. Åh.
Nu ska jag ta och fixa lite saker och mata katten. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0