Tack, finaste vän.

Fick ett helfint meddelande nu innan vi ska bege oss mot utlandet, från min finaste vän:

"Mitt antagande är nog ganska korrekt då jag tror att du är väldigt upptagen i packande och dylikt fixande. Jag vill bara önska dig en trevlig resa, underbart väder, att du kommer hem sliten men vid liv och att du njuter av varje sekund. Ödsla ingen energi på något annat än att njuta och ha kul. 
 Släpp på tyglarna och låt det bära av. Kommer sakna dig mer än vad jag redan gör min vän. Puss på dig! 
 Och varför inte avsluta med en klyscha: Gör ingenting som jag inte skulle gjort."

Tack Petter.
Detta gör mig så himla glad.

Kommentarer
Postat av: Forever yours.

Både rörande och samtidigt blottande att du la upp det där här. ;P I vilket fall, tack. :) Puss!

2009-06-25 @ 03:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0