12/3

Nu har jag tagit tag och fixat lite på bloggen, det var väl på tiden antar jag, kanske inte lika dyster denna gång. Det får duga.
Hur som haver, idag har jag varit hemma från skolan, är så snuvig och krasslig i halsen, har redan tvingat mig tre dagar till skolan i detta tillstånd, så nu blir det vila och åter vila. Annars har jag inte så mycket att skriva om egentligen, jag tröstäter godis med tvn i bakgrunden och katten sover. Det är väl det.

Nu kanske jag ska ta tag i lite plugg, hej så länge!




Denna tillägnar jag Beatrice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåhh fan va fin<3 ska kolla på blocket vad dom tar för en så kanske vi kan dela på kostnaden ;)

2009-03-13 @ 16:05:28
URL: http://beluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0