26/3

Gah! Har precis skrivit klart ett arbete i psykosocialt arbete, det tog sin lilla tid kan jag lova, men äntligen är det klart och ska skickas in. Nu är det bara ta tag i etikuppsatsen som ska vara färdig tills imorgon och jag har en hel del kvar kan jag lova. Jag saknar motivationen bara och ögonen börjar bli trötta, men tack och lov så har jag bara en lektion imorgon så det spelar inte så stor roll om jag får sitta uppe hela natten eller ej, men färigt ska jag försöka få det! Dessutom är det helg strax, och den ska bli så lugn som möjligt utan stress hoppas jag eftersom jag stressar som tusan i skolan just nu.Fick våran klassbok idag, äntligen! Den var hemskt fin med många fina, peppande och positiva ord. Det gjorde min dag,faktiskt.
Nåja, nu ska jag fortsätta skrivandet och sen får vi se.Godkväll!

dagens; Lynyrd Skynyrd - Simple man



Lesssssssssssssssss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0