31/3

Varit en lugn dag idag också, himla skönt! Varit ner på stan en sväng och druckigt kaffe med hjärtat, samt även hämtat ut pengar så där försvann halva studiebidraget samma dag som det kom. Lite ångest, men värt varenda krona egentligen. Nu måste jag dock börja spara! Imorgon är det nationella i svenska B som gäller, det går väl som det går, gör man sitt bästa så kan man inte göra så mycket mer sen. Det är mest talet jag gruvar mig för, men det är ett tag kvar dit. Det är galet vad tiden går snabbt, imorgon är det redan april,snart är det studenten och sommar, och jag är stressad som aldrig förr. Jag måste fixa ett jobb, vilket jobb som helst, bara nånting. Har sökt på två ställen än så länge, hoppas nåt av dom nappar. Men imorgon blir det att skriva ut massa cv`n och lämna lite överallt, dock verkar det som att det är fullt med folk överallt redan,dumt. Eller,det är jag som är dum som är så sent ute. Fy.
Nåja, nu ska jag invänta tiden till Bea slutar jobba, då ska jag springa dit och hämta en sak som har landat där, vad det är tänker jag inte berätta ännu, men nånting fint kan jag väl tala om att det är åtminstone.




På påsklovet min kära vän, då ska vi ses.


Kommentarer
Postat av: Lalle

Jag hoppas hoppas hoppas att det är mig du syftar på! :P

2009-04-01 @ 01:05:40
URL: http://thelalle.blogspot.com
Postat av: Lalle

Jag hoppas hoppas hoppas att det är mig du syftar på! :P

2009-04-01 @ 01:06:35
URL: http://thelalle.blogspot.com
Postat av: Emelie

Förmodligen är det du Petter! :)

2009-04-01 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0