5/3

Igår blev det en snabb sväng på stan med Bea, sen hem och göra sig i ordning för party, vi var först hos Bea massa tjejer och sen blev det utgång på Kalles där man träffade massa trevligt folk. Så kvällen var helfin!
Idag dessvärre är jag trött och hänging, tror inte det är alkoholen som tar ut sin rätt utan det riktar sig mer mot en förkylning, men det är ett annat kapitel.
Så tack alla för en trevlig kväll!
Nu har jag precis spelat dagens spel av bubble shooter (hata mig inte beatrice) och ska föröka få mig nånting i magen, och få på mig lite anständiga kläder innan jag blir upphämtad. Ha en fin dag!






Kommentarer
Postat av: John

Du är så vacker <3

2009-03-10 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0