13/5

Åh, dåligt med uppdatering ännu en gång! Fast nu har jag faktiskt riktigt bra anledningar till detta, jag har jobbat hela helgen och skolan håller på att äta upp mig, så är det. Så här sitter jag och dricker sockerdricka och hålla på med tre olika arbeten samtidigt, att jag aldrig ska lära mig att göra ett åt gången för det slutar bara med en massa förvirring eftersom jag inte längre vet vad som är vad. Har även hunnit med lite ärenden på stan såsom att hämta ut mitt pass där ännu ett fruktansvärt fotografi ska sitta i fem år. Jag förstår inte att man aldrig blir nöjd.

Nåja, hade egentligen inte så mycket att uppdatera just nu, tänkte mest göra en liten lista till mig själv vad som sker under den närmsta tiden;


-Örebro och brölopp 21/5-25-5
- Personalmöte 18/5
-Tandläkaren 19/5
- Jobba 25-26-27/5
-Första dagen på studentveckan, fest hos mig i Rosvik (kanske temafest, 50-tal) 1/6
- STUDENTEN 12/6
- Italien 25/6 - 2/6


Justja, ska och kolla på två lägenheter idag! ÅH.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska du till Örebro???? =) wiiie!

Bor ju bara 1h därifrån !!



Hoppas allt är bra med dig gumms

2009-05-16 @ 19:50:37
URL: http://naturligtglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0