18/5

Då var den helgen över, fredagen spenderades i stugan, det var himla fint. Lördag och söndag så åkte jag på att jobba, sen blev det städning och lägenhetsvisning för hela slanten. Så har inte haft tid för någonting annat,såsom att plugga.
Så det tänkte jag ta tag i idag fram tills klockan halv sju då jag har personalmöte på Statt fram till klockan halv tio. hehu.
Känns helt sjukt vad tiden går fort just nu, denna vecka går vi bara tre dagar i skolan sen på torsdag bilar jag och familjen ner till Hova/Örebro och sen kommer jag hem den 25e och hoppar direkt ur bilen för att springa till jobbet.
Åh,jag vill bara pausa tiden ett tag och göra allt som måste göras, och sen leva livet fram tills studenten, utan ångest över att ha ogjort någonting.
Nåja,det är mycket att se fram emot just nu, nästan för mycket, jag vet inte riktigt vart jag har mig själv snart. Men det är bara roliga saker, så vad klagar jag på egentligen? dumt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0