21/5

Snart är det dags för mig att bege mig ner mot söder, väntar på att bli upplockad av mamma och pappa. Sen är det en LÅNG bilresa framför oss, men det kommer nog gå galant. Också är bröloppet på lördag trots tråkiga omständigheter men det är bara hoppas på det bästa, det kommer nog bli himla fint ändå.
Nåja, tänkte mest slänga in ett inlägg innan jag åker för kommer inte ha tillgång till någon dator förens på måndag, SÅ låt inte min telefon vara tyst hela helgen för guds skull. Numret förmodar jag att ni har.

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och packa det sista så är helt klar sen.
Ha en toppen fin helg!

Dessa ska jag lyssna på hela vägen ner. Åh,vad fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0