6/5

Har precis tagit en dusch, håller på att koka nudlar + hällt upp ett glas jucie och tagit fram ett äpple, det får bli min frukost/lunch. Ska iväg och jobba kring fem tiden och kommer väl hem kring tio. Det gick riktigt bra att jobba igår, fick stå i kassan vilket var lite läskigt men man lär sig den snabbt så det blir nog inga problem.
Idag regnar det och är allmänt tråkigt väder, jag känner att någon slags sjuka bubblar upp i kroppen vilket inte får hända eftersom jag har så sjukt mycket att göra den närmsta tiden. Hur som haver, inte länge kvar till studenten nu, sen blir det Italien och sommarvärme,sen jobb och åter jobb. Peppeppepp!
Nåja, nu är maten klar så ska bänka mig framför tvn! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0